VÍTEJTE VE VĚRNOSTNÍM PROGRAMU GALERIE BUTOVICE

Aby byly Vaše nákupy ještě příjemnější, stáhněte si aplikaci Moje Galerie Butovice a užijte si všechny výhody, které pro Vás máme. Za každý Váš nákup u nás v Galerii Butovice dostanete body, které následně můžete proměnit v odměny. Tak neváhejte a využijte pestrou škálu výhod s naší aplikací.

VÝHODY

  1. Pestrá nabídka odměn
    Po celý rok si užívejte výhody, speciální nabídky a exkluzivní služby, které najdete v našem centru.
  2. Speciální nabídky jen pro členy
    Nabídky jsou dostupné výhradně po stažení aplikace Moje Galerie Butovice.
  3. Novinky, slevy a speciální akce okamžitě v mobilu.
    S naší aplikací Moje Galerie Butovice budete první, kdo se dozví o speciálních akcích a slevách našich obchodů a služeb. Najdete zde také novinky a přehled eventů, které pro Vás Galerie Butovice chystá.
  4. Přehled Vašich nákupů ihned po ruce
    Všechny vaše účtenky teď budete mít v elektronické podobě.
  5. Veškeré informace o Galerii Butovice přímo v mobilu
    Přehled obchodů, mapa, parkování, kontakty a další.
  6. Prodlužte si parkování o jednu hodinu ZDARMA díky naší aplikaci Moje Galerie Butovice.

JAK FUNGUJE APLIKACE GALERIE BUTOVICE

Za každý Váš nákup v Galerii Butovice dostanete body, které následně můžete proměnit v zajímavé odměny.

  • Nakupujte v Galerii Butovice
    Přehled prodejen, které jsou zapojené do věrnostního programu najdete ZDE.
  • Nascanujte všechny účtenky z Galerie Butovice do Aplikace Moje Galerie Butovice
  • Sbírejte body za uskutečněné nákupy
    Za každých 10 Kč z ceny nákupu získáte 1 bod (neplatí pro Hypermarket Albert, Electroworld, Kuchyňské studio XXXLutz a Mountfield, kde je poměr nastaven na 100 Kč = 1 bod)
  • Za nasbírané body si vyberte odměnu, která se Vám bude líbit

Stahujte zde

ČASTÉ DOTAZY

Jak se mohu zaregistrovat do věrnostního programu Moje Galerie Butovice?Registrace do našeho nového věrnostního programu je velmi snadná. Po stažení aplikace do mobilního telefonu stačí vyplnit e-mail, na který vám zašleme ověřovací kód. Po jeho ověření budete moci využívat veškerých výhod věrnostního programu.
Jakým způsobem sbírám body za své nákupy?Body získáváte za nákupy téměř ve všech obchodech a prodejnách v OC Galerie Butovice. Stačí naskenovat účtenku za váš nákup do aplikace Galerie Butovice a body se vám Za každých 10 Kč nákupu získáte na svůj účet 1 bod. Neplatí pro Hypermarket Albert, Kuchyňské studio XXXLutz, Mountfield a Electroworld, kde je poměr nastaven na 100 Kč = 1 bod. Z jednotky Albert je možné přidávat i elektronické účtenky a to prostřednictvím vkládání snímků z galerie telefonu. Stačí si jen udělat screenshot elektronické účtenky a nahrát ji do aplikace přes funkci: Nahrát účtenku z galerie.
Jak lze proměnit body za odměny?Je to velmi jednoduché. V aplikaci vidíte přehled všech odměn, ze kterých můžete vybírat. U každé odměny rovněž vidíte počet bodů, který je potřeba pro získání odměny. Máte-li dostatečný počet bodů, vyberte si odměnu podle svého gusta. U každé odměny máte informaci, jakým způsobem si odměnu můžete vybrat.
Otevřete detail odměny a potáhněte tlačítko (swipe) Uplatnit. Klikněte na Uplatnit. Po uplatnění se vám odečtou body. Je NUTNÉ, aby zákazník uplatnil (udělal swipe) odměnu, až před personálem prodejny! Prodejce zkontroluje uplatnění odměny v telefonu zákazníka (ten uplatní odměnu přímo před personálem/prodejcem). Již swipnutou odměnu (uplatněnou) mimo jednotku nelze uplatnit. Pokud zvolíte odměnu jednoho z našich partnerů, přijďte do vybrané prodejny a zde si jednoduše v naší aplikací proměňte body za odměnu na základě předložení QR kódu.
Jak dlouho budou platit nasbírané body v mé aplikaci?Body mají neomezenou platnost. Teprve po 6ti měsíční neaktivitě (nenaskenování žádné účtenky) budou vaše body smazány.
Jsou do věrnostního programu zapojeny všechny obchody a prodejny v OC Galerie Butovice?Téměř všechny. Do věrnostního programu nejsou zapojeny některé vybrané prodejny/provozovny, které místo tištěných účtenek využívají ručně psané paragony. Přehled prodejen, které jsou součástí věrnostního programu najdete zde.
Nedaří se mi naskenovat účtenku. Co mám dělat?Pokud se vám nedaří naskenovat účtenku, důvodů může být více, například:

• účtenka je zmačkaná nebo přehnutá
• účtenka je vyfocená vzhůru nohama nebo ze strany
• při skenování není vidět celá účtenka, ale jen její část
• jedná se o duplikát nebo kopii účtenky
• naskenovaná účtenka je rozmazaná nebo rozostřená
• účtenka je z prodejny, která není zahrnuta ve věrnostním programu
• účtenka je starší 30 dnů
• z jedné prodejny můžete každý den naskenovat pouze 2 účtenky

Pokud máte dojem, že jste vše udělali správně a účtenku Vám přesto nejde naskenovat, napište nám na adresu support@simplaq.com a my záležitost do 48 hodin prověříme, případně vám účtenku schválíme manuálně.